Nayeon   Jeongyeon   Momo   Sana   Jihyo   Mina   Dahyun   Chaeyoung   Tzuyu   All(其他)   黃字為應援(黃底也為應援)

The Feels

Jeongyeon因恐慌和心理焦慮,暫停活動

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道
I know you get the feels
知道我對你的感覺
Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

Uh I'm so curious
我特別好奇
'Bout you boy wanna keep it cool
但是我想冷靜下來
But I know every time you move
但是我知道 你的一舉一動
Got me frozen I
讓我癡迷沉醉

Get so shy
好害羞
It's obvious
顯而易見

Catching feels like butterflies
像蝴蝶一樣抓住那個感覺
If I say what's on my mind
說出我在想什麼
Would I hit bullseye
向胡說八道嗎

Shoot
發射
I'm ready aim and fire
我準備好了 瞄準並發射
Baby I
親愛的 我

Feel like cupid's alive
感覺邱比特還降臨
Alive tonight
今晚復甦
Yeah tonight
Yeah 今晚

If your heart beats the same way let me know
如果你的心臟也以同樣的方式跳動的話 快告訴我
Cos I'm boom boom boom from head to toe and I
因為我也是從頭到腳都在砰砰跳 然後我

I know love it is such a funny thing
愛情就是那麼搞笑
A mystery allure
是神秘的魅力
Gotta get to know you more
需要慢慢地了解你

Cos I I can feel a real connection
因為我感受到了真正的連接
A supernatural attraction-ah
超自然的吸引力

I got the feels for you yea yea yea yea
我感受到了對你的感情

You have stolen my heart oh yeah
你偷走了我的感情
Never let it go oh oh no
千萬別放手   oh oh no
Never let it go oh oh oh
千萬別放手 oh oh oh

Lightning straight to my heart oh yeah
向我發射愛心光波
I got all the feels for sure
我肯定感受到了所有的感情
Yeah I got all the feels for ya
是啊 感受到對你的所有感情

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know I get the feels
知道你對我的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know you feel it too
知道我對你的感覺

Sway in the moonlight, Dance in the dark I
在月光下搖擺 在黑暗中跳舞
I know that I caught your eye
我知道 我一直在你的視線裡

Are we on the same vibe I
我們是在感受同樣的氛圍嗎
Wonder what's on your mind
我很好奇你在想什麼

Cos you got me good and I wanna be ya boo
你對我很好 我也想成為你的女朋友
If it's dumb well I wanna be a fool
如果這是愚蠢行為 我寧願當傻瓜

Underneath the neon lights bebe
在霓虹燈光下
Electricity tonight bebe
感受到觸電的感覺 今晚

I know love it is such a funny thing
愛情就是那麼搞笑
A mystery allure
是神祕的魅力
Gotta get to know you more
需要慢慢地了解你

Cos I I can feel a real connection
因為 我感受到了真正的連接
A supernatural attraction-ah
超自然的吸引力

I got the feels for you yea yea yea yea
我感受到了對你的感情

You have stolen my heart oh yeah
你偷走了我的感情
Never let it go oh oh no
千萬別放手 oh oh no
Never let it go oh oh oh
千萬別放手 oh oh oh

Lightning straight to my heart oh yeah
向我發射愛心光波
I got all the feels for sure
我肯定感受到了所有的感情
Yeah I got all the feels for ya
是啊 感受到對你的所有感情

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know I get the feels
知道你對我的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know you feel it too
知道我對你的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know I get the feels
知道你對我的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know you feel it too
知道我對你的感覺

You got my attention
你吸引了我的注意
So what's your intention
是啊 你的意圖是什麼

Yeah tell me baby what's the deal
好吧 說吧 親愛的 這到底是什麼

Oh one look and I know it baby my eyes reveal
Oh 我看一遍就明白了
That you you you give me the feels
你對我的感情 從眼睛裡就能看出來

You have stolen my heart oh yeah
你偷走了我的感情
Never let it go oh oh no
千萬別放手 oh oh no
Never let it go oh oh oh
千萬別放手 oh oh oh

Lightning straight to my heart oh yeah
向我發射愛心光波
I got all the feels for sure
我肯定感受到了所有的感情
Yeah I got all the feels for ya
是啊 感受到對你的所有感情

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know I get the feels
知道你對我的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know you feel it too
知道我對你的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know I get the feels
知道你對我的感覺

Boy I boy I boy I know
男孩 我知道

I know you feel it too
知道我對你的感覺

翻譯:youtube的mv翻譯

MV

網址:https://www.youtube.com/watch?v=f5_wn8mexmM

舞蹈

網址:https://www.youtube.com/watch?v=90mwhuwIQco

LIVE

網址:https://www.youtube.com/watch?v=n9qmiMcWWpA

歌詞

網址:https://www.youtube.com/watch?v=1eZRyXPwIhM

arrow
arrow

    魔幻檸檬 發表在 痞客邦 留言(1) 人氣()