Yuqi    All(其他)

Giant (English Ver.)

I'm on the ropes now, my arms are heavy
現在我處於困境, 我的手臂沉重
Can't let them break me down, don't let 'em push
不能讓他們打倒我,不要讓他們得寸進尺
I hear the voices say I'm not worthy
我聽到聲音說我不配
Nowhere to run but dig deep
無處可逃 只能繼續深入

I won't be afraid
我不會害怕
Hesitation got me against the wall
猶豫使我處於絕境
No more mistakes like I made before
不再像我以前犯過的錯誤
'Cause I know how to win this time
因為我知道這次該如何贏得勝利

I'll rise up like a giant
我會如巨人般站起
Hold my head a little higher (Yeah)
再稍許昂首高揚起頭 (Yeah)
So don't you doubt me
因此你千萬別將我質疑
When I'm fighting my lonely nights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時
Standing tall like a giant
如巨人般站起
Yeah, I'll be going higher (Yeah)
Yeah, 我會繼續攀升 (Yeah)
So don't you doubt me
因此你千萬別將我質疑
When I'm down in my lonely fights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時
Stand up like a giant
如巨人般站起

The scars in my heart, Imma kiss you goodbye
我心中的傷疤 我將要與它吻別
Can't bring me down
不能打倒我
You have no rights to say I'm no better
你沒有權利說我不好
Feeding me lies
別說謊話來敷衍我
Leave it with your damn apologies
帶你該死的道歉離開
Won't be needing your same excuses
無需你那如出一轍 蒼白拙劣的辯解
I can be hurt but I'm not afraid
我會受傷但我並不害怕
Not afraid
不害怕

I won't be afraid
我不會害怕
I won't be afraid
我不會害怕
Hesitation got me against the wall
猶豫使我處於絕境
No more mistakes like I made before
不再像我以前犯過的錯誤
'Cause I know how to win this time
因為我知道這次該如何贏得勝利

I'll rise up like a giant
我會如巨人般站起
Hold my head a little higher (Yeah)
再稍許昂首高揚起頭 (Yeah)
So don't you doubt me
因此你千萬別將我質疑
When I'm fighting my lonely nights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時
Standing tall like a giant
如巨人般站起
Yeah, I'll be going higher (Yeah)
Yeah, 我會繼續攀升 (Yeah)
So don't you doubt me
因此你千萬別將我質疑
When I'm down in my lonely fights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時

Stand up like a giant
如巨人般站起
Stand up like a giant
如巨人般站起
I'll be going my way-yeah-yeah
我會走我自己的路 yeah-yeah
Hey-yeah-yeah, yeah
Hold my head a little higher
再稍許昂首高揚起頭
I'll be going way up higher
我會繼續攀登 不斷向上
I'll be going my way-yeah-yeah
我會走我自己的路 yeah-yeah
Hey-yeah-yeah, yeah

I'll rise up like a giant
我會如巨人般站起
Hold my head a little higher (Little higher)
再稍許昂首高揚起頭 (稍許昂首高揚)
So don't you doubt me (Eh)
因此你千萬別將我質疑 (Eh)
When I'm fighting my lonely nights, I (All my lonely nights)
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時 (無數孤寂之夜)
Standing tall like a giant (Giant)
如巨人般站起 (巨人)
Yeah, I'll be going higher (Oh-oh)
Yeah, 我會繼續攀升 (Oh-oh)
So don't you doubt me (Eh, eh)
因此你千萬別將我質疑 (Eh, eh)
When I'm down in my lonely fights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時

Stand up like a giant
如巨人般站起
Stand up like a giant
如巨人般站起
So don't you doubt me
因此你千萬別將我質疑
When I'm down in my lonely fights, I
當我在無數孤寂之夜獨身頑抗時

翻譯:自行翻譯&網易雲音樂

MV

網址:https://www.youtube.com/watch?v=wxDHQT0iBKM

LIVE

網址:https://www.youtube.com/watch?v=f9vMaQaofv

歌詞

網址:http://youtube.com/watch?v=eVvgtMmaTUI

arrow
arrow

    魔幻檸檬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()