Rosé   All(其他)

On The Ground

My life's been magic seems fantastic
我的生活如同魔法般奇妙
I used to have a hole in the wall with a mattress
我曾經用床墊遮擋牆壁上的洞
It's funny when you want it
當你渴望時還滿好笑
Suddenly you have it
突然間你擁有了
You find out that your gold's just plastic
你發現你的黃金只是塊塑膠

Every day every night
每一天 每一晚
I've been thinking back on you and I
我一直在回想我們的過去
Every day every night
每一天 每一晚

I worked my whole life
我一生都在工作
Just to get right just to be like
只是為了得到正確 就像
"Look at me, I'm never comin' down"
"看著我, 我永遠不會沮喪"
I worked my whole life
我一生都在工作
Just to get high just to realize
只是為了達到更高 只是為了實現
Everything I need is on the
我所需要的一切就在
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下
On the ground
在當下
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下

Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
(Yeah what goes up it must come down)
(Yeah 往上升總會掉下來)
Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
(You're running out of time)
(你時間快沒有了)

My world's been hectic seems electric
我的世界忙得不可開交
But I've been waking up with your voice in my head
但是在我腦海中你的聲音讓我清醒
And I'm tryna send a message to let you know
我正試著傳送一些訊息讓你知道
That every single minute I'm without you, I regret it
沒有你的每分鐘, 我感到很後悔

Every day every night
每一天 每一晚
I've been thinkin' back on you and I
我一直在回想我們的過去
Every day every night
每一天 每一晚

I worked my whole life
我一生都在工作
Just to get right just to be like
只是為了得到正確 就像
"Look at me, I'm never comin' down"
"看著我, 我永遠不會沮喪"
I worked my whole life
我一生都在工作
Just to get high just to realize
只是為了達到更高 只是為了實現
Everything I need is on the
我所需要的一切就在
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下
On the ground
在當下
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下

Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
(Yeah what goes up it must come down)
(Yeah 往上升總會掉下來)
Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
(You're running out of time)
(你時間快沒有了)

I'm way up in the clouds
我在雲端之上
And they say I've made it now
他們說我現在做到了
But I figured it out
但我弄清楚了
Everything I need is on the ground (Yeah, yeah)
我所需要的一切就在當下 (Yeah, yeah)
Just drove by your house (Just drove by your house)
剛開車經過你的房子 (剛開車經過你的房子 )
So far from you now (So far from you now)
現在離你很遠 (現在離你很遠 )
But I figured it out
但我弄清楚了
Everything I need is on the
我所需要的一切就在
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下

On the ground
在當下
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下

Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
On the ground
在當下
Nah but they don't hear me though
不 但是沒有人聽到我的聲音
Everything I need is on the ground
我所需要的一切就在當下

MV

網址:https://www.youtube.com/watch?v=CKZvWhCqx1s

LIVE1

網址:https://www.youtube.com/watch?v=Q88P1gpOJxA

LIVE2

網址:https://www.youtube.com/watch?v=G5KXKCWPdxo

歌詞

網址:https://www.youtube.com/watch?v=xOSmS2VEjpQ

arrow
arrow

    魔幻檸檬 發表在 痞客邦 留言(0) 人氣()